30/9- skolfoto

Hej :)

Idag har jag varit i skolan och sedan följde johanna med mig hem =D Vi kollade One Tree Hill m.m :) Sedan hade jag träning och har nu precis kommit hem från den. Jäklar vad kallt det är nu förresten. Men ja, nu måste jag plugga på Spanskan som jag inte kollat på än, sedan ska jag kolla Grey's Anatomy!

Fick hem mitt klassfoto idag, gött att man har gått och blivit vindögd. He He, nej det syns typ inget men jag tänker på att mitt ena öga ser lite snett ut, hahahhha. Men annars blev det väl okej! :)


SPI09A :)

Kommentarer
Postat av: Annah

Fint foto;) Kände dock inte igen varken Tilda eller Johanna först. Läskigt :S;P haha <3

2009-09-30 @ 21:50:03
URL: http://annnahs.blogg.se/
Postat av: johannai =D

Fuuuuult :P <3

2009-10-05 @ 10:25:46
Postat av: Anni

Neeeeeej sötnos ;) du blev bra! (:<3

2009-10-05 @ 17:07:08
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0