7/9- sjuk?

Hej på er! :)

Hade som sagt provet idag, gick väl inte överdrivet bra, men helt okej :P Fick sluta tidigare för det hade dubbelbokats nån datasal. Så tog bussen vid 3 hem och sedan vid halv 6 tog jag moppen till Haverdal hem till Anna :) Där klickades det lite bilder på oss. Eller ja, mest Anna och jag och Malin kom nog också med på nått hörn, haha. Ska prata med Astrid som är våran mästerfotograf om några dagar om bilderna! Kommer nog bli toppen.

Tog sedan moppen till tranevall för att kolla när Filip spelade. Dem vann! Hälsade sedan på vårt lag som tränade, eller ja, lag och lag. Var bara 5 personer där har jag för mig. Jag var inte med för jag tror att jag börjar bli sjuk. Har jätte ont i halsen och fryser jätte mycket. Men får väl hoppas att jag blir bättre =P

Men ha det fint! :)

haha, förresten. När jag kom hem i fredags kväll så skulle jag väcka mamma och säga något.

Jag: hej, du mamma
Mamma: Vem är det?
Jag: hehe, anni
Mamma: Jaha, men du. Du har väl blocken och löständerna på ditt skrivbord?

Hmm.. snacka om att vara trött :P haha

Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

HAHAHHAHAH, klockrent!

2009-09-07 @ 22:38:56
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Annah

Haha, jag tror inte hon var riktigt vaken hon ;P

2009-09-08 @ 15:41:05
URL: http://annnahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0