2/2- Februari

Hejsan!

Vet att jag blivit sämst på att blogga. Men hinner inte riktigt med det längre xd Hela helgen ska jag vara iväg i Växjö och bo på hotell med Hallandslaget, vilket gör att jag missar My's 18 års fest :( Men får väl hoppas jag får det roligt.

Tog halv 4 bussen hem från skolan idag, och var hemma vid 5!!! Alltså 1,5 timme senare. Fick sitta på Haverdals bro i 40 minuter och vänta på bussen, så när jag kom hem var jag riktigt frusen. La mig i badet i en halvtimme och sedan satte jag mig här. Ikväll hade jag tänkt sätta på någon film, kaaanske Notting Hill? ;)

some pics från några dagar bakåt:

Träffade Malino i helgen!



feting kinder! (kolla också hur alla killar sitter med händerna vid munnen? xd)


mattelektion


Sen blev det inte lika roligt att ta kort på oss, så vi bestämde oss för att klippa av issa's hår!
Före:                                              Efter:


Kommentarer
Postat av: Anonym

O: NI SER JU LIKADANAA UT!!?!? <3 sötnosar

2010-02-04 @ 14:14:08
Postat av: Martine

Tvilllingar???!!!??!?!<3

2010-02-04 @ 14:14:38
Postat av: Anni

Sv: Hahahhahahah xD jag och Tilda? :O liiiite lika kanske (: haha <3

2010-02-04 @ 18:00:57
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0