22/2- MY BFF

Hallå!

Idag har jag varit med min gode vän Malin Andersson. Vi har kollat på ett väldigt konstigt program på tv "Om du hoppar från ett höghus, kommer jag inte hindra dig". Och sedan har vi bakat scones som blev goda, även fast jag inte kände speciellt mycket smak eftersom jag fortfarande är riktigt förkyld. Sedan har vi skrattat en heeeeeeel del, love u.

Resten av dagen ska jag fortsätta med Mammas födelsedagspresent, känns som om jag aldrig blir klar med den. 


                                                   Tog även ett kort på oss idag!


Kommentarer
Postat av: malin

snygga som alltid ;) PUSS <3

2010-02-23 @ 16:59:40
Postat av: Anni

sv: Självklart! ;-) PUSS PÅ DIG<3

2010-02-23 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0