4/2- Maybe I'm amazed

Heyysan

Idag var det sista skoldagen för mig eftersom det bär av till Växjö imorgon! Igår var det träning som gällde på Nautilus med laget. Efter det svängde jag, Mariette och Lollo inom Max och satt där till 11- halv 12 på kvällen innan vi kände att det var dags att dra hemåt, haha.

Idag efter skolan drog jag in till stan med Malino och Malin hängde även med en snabbis innan hennes pass på TK började. Gick och käkade på det nya mackstället, Sandy's eller vad det nu heter? Heeelt okej. Däremot fanns det nästan inga bord att sitta vid? Efter det gick vi runt lite i affärerna men hittade ingenting.

Ikväll ska jag bara paaacka, kameran är med över helgen!


klippte om issa's hår idag igen!

även jenny's!

sötnosen Lovisa på Max!





love u girls

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3 u too=)..lycka till i helgen!!

2010-02-05 @ 17:42:28
Postat av: Hanna

bytt lag nu?

2010-02-09 @ 18:23:22
Postat av: Anni

Sv till Hanna: Japp jag har gjort det nu. Kände att det var dags för en förändring om jag vill satsa mer. Kommer förmodligen kommer till någon träning och berätta det för alla. Saknar er redan ska ni veta! <3

2010-02-14 @ 16:47:45
Postat av: Hanna

Det va riktigt tråkigt att jöra, särskilt när det är till astri, hade förstått om du gått till halmia eller något sådant.Men vet att det kommer att gå toppen för dig vart du än spelar, du är grym! <3 Puss

2010-02-19 @ 20:39:56
Postat av: kickan34

såå jälva nyttigt med max efter träningen!! :P haha gjort samma grej så de e ingen fara.. :haha Kram ;D

2010-02-19 @ 21:10:11
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: a

trevligt ;D

2010-02-19 @ 21:43:14
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0