15/1- Florida (del 2)

Vi åkte till Everglades (ett naturreservat) för att kolla in alligatorer. Åkte då en Airboat (sök på google för att få bild), genom träsk och fick syn på en! Efter det tog vi bilen och åkte på en lååång grus väg där det låg alligatorer längst hela vägen.













sen blev det en heeel del tid vid poolen om dagarna:


man beställde bara sin mat i solstolen, sen en liten stund senare kom dem med den, sjukt lat men sjukt gott!

Nyår:
Sen plötsligt blev det nyår och det börjades vid poolen för att sedan åka på "poolparty" hos några, hehe, det är en annan historia!

jag och mamma körde "happy family" posen som man fick se en hel del på partyt, HAHA





fippe och alex



korken som sedan flög upp i taket, på golvet och på min ruuumpa, hahaha

aww :)

Sen tog vi bilen till en ö som heter Key West där vi skulle bo på ett jättefint hotell i 2 nätter.



we are family, iv'e got all my sisters with me


aldrig ätit så god frukost som jag ätit här,
sjuuuuuukt!

sprang tuppar och hönor runt borden, haha





haha, jag bara låg i denna hängmattan, så känner jag att någon försöker krypa upp där, så tror jag det är Adam. Sen när jag vänder mig om är det någon liten kille som jag aldrig sett förut, HAHA, blev rätt chockad.



key west by night



sista dagen i Key West :(





När vi kom hem till lägenheten hade vi bara en dag kvar, och då blev det poolen och sedan shoppade vi det sista. I det shoppingcentret fanns det massor med hundar till salu. Hade lust att köpa denna men mamma tyckte inte det var någon bra idé, hehe xd






Såååååå... Äntligen klar! Nu hoppas jag att ni kommenterar också eftersom jag har suttit här i typ 2-3 h och lagt upp bilder/skrivit. Hejhej!


Kommentarer
Postat av: malin

shit va brun du blivit (:

2010-01-15 @ 19:03:31
Postat av: Anni

sv: Hahahah (a) tack malin! Däremot försvinner det jättefort :( haha <3

2010-01-15 @ 19:05:32
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: LiinniiZZ

Haha, är impad äver dig Anni! Härligt jobbat ;D



Vill dock inte träffa dig nu, för då skulle jag framstå som ett spöke din lilla niggaah ;O <3

2010-01-16 @ 18:17:30
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: hahahhahaha, tack Lina! ;D



hihi (a) ässsch, så farligt brun är jag nog inte ;D haha :D <3

2010-01-16 @ 18:25:28
URL: http://annilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bror du har, synd att han inte är singel

2010-01-22 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0