15/1- Where is the love?

Heyyy!

Ska försöka bli bättre att blogga än jag varit den senaste tiden. Men har verkligen inte haft ork tilll att kolla igenom alla hundratals bilder från Florida och ladda upp dem, sen har jag haft en hel del för mig. B.la umgås med Malin, båda är ju hemma nu så vi har kollat film, sovit över, tränat, bakat scones, snackat m.m. Skönt att båda är hemma nu igen ;D. Sen har ju skolan börjat, riktigt tråkigt! Men inte långt kvar till sportlovet och då blir det London!

Sen har jag gått och blivit sjuk, skulle egentligen träffat Anna idag som jag inte gjort på länge, men får ta det när jag blivit frisk :) Nu ska jag sätta på ett O.C avsnitt! hejhej

Nämn något som gjorde dig glad igår: Haha, hmm.. Mary och Lovisa!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute med doggsen
Det sista du sa högt: Jag vet
Det senaste någon sa till dig: Mira kommer imorgon
Vad har du druckit idag: Mjölk och pepsi
Vad var det senaste du åt: Ben & Jerrys, muuums
Vad var det senaste du köpte: Fika tror jag?
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Snö
Godaste glassmaken: Choklad!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjaa, vet faktiskt inte
Sover du tungt: Det varierar typ :P
Drömmer du mardrömmar: Det händer
Trivs du med ditt jobb: Hahaha, om skolan räknas så: Ja! Sommarjobb: Nej
Favoritklädsel: Slappekläder när man är här hemma :)
Favoritlåt just nu: Party in the U.S.A, hahahahha, påminner om Florida!
Vad ser du om du tittar till höger: En dörr
Vad gör dig glad just nu: Hmm, inget speciellt faktiskt, haha
Vad ska du göra härnäst: Kolla O.C tror jag, sen sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rätt uttråkad
Favoritgodis: Bilar & Kinapuffar och bläckfiskar, haha
Kläder just nu: Mjukisbyxor, underkläder och t-shirt
Sommarplaner: HMM.. ingen aning, stranden, förhoppningsvis jobba på något roligt ställe, va med kompisar m.m
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Spelade piano innan, haha :)
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Orkar inte berätta allt, haha
Är du kittlig: På vissa ställen
Snarkar du: Haha, ja
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Geting och spindel
Längtar du mest efter just nu: Florida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0