18/1- Heaven

Hallååå

Var i skolan som vanligt och det var väl okej! Isabelle var tillbaka efter en vecka i fjällen, kul att hon är hemma (: Efter skolan drog jag in till stan för att köpa ett armband, träffade även Anna! Sen tog jag bussen hem och hoppade av vid affären för att köpa Ben & Jerry's.

Gick sedan hem till Malin som var sjuk och överraskade henne, haha :) Så var där hela kvällen och snackade och flabbade en heeel del, hon är bäst!

Nu ska jag packa och sen sova. Fotboll första imorgon! sov gott



drog en pose med isabelle på matten

Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

Sv: Okej xD Jag hoppades nääästan på det :P <3

2010-01-22 @ 20:27:46
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0