24/1- Make this go on forever

Hejsan

Tänkte att det kanske var dags att uppdatera lite. Dagarna har väl rullat på som vanligt, träningar, skolan, plugga, kompisar m.m. I torsdags fikade jag med Malin i stan och sedan mötte jag upp Mariette, vi gick sedan och käkade innan vi tog bussen till träningen. I fredags så träffade jag Anna i stan och vi satt och snackade i några timmar :) Tog sedan bussen hem, hehe, tog fel buss, haha. Men det löste sig :)

Igår var vi uppe vid kvart i fem på morgonen. Filip skulle göra ett slags prov i Malmö. Lyckades sova lite i bilen i alle fall. Vi lämnade av Filip där han skulle göra provet och sedan åkte jag och mamma till ett hotell och käkade riktigt god hotellfrukost. När affärerna 2 h senare öppnade gick vi runt och shoppade, hittade en del faktiskt! Mötte sedan upp grandmaaa. Satte oss och fikade innan vi hämtade Filip. Vi körde hem vid 3 tiden.

Käkade lite hemma innan jag åkte på bio :) Vi kollade Avatar, den var faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara. Sedan gick vi en snabbis till mcdonalds innan han körde mig hem. Jag somnade direkt eftersom jag inte sovit nästan någonting natten innan.

Jahaaaaapp, det är väl det jag har gjort! Idag ska jag plugga och träffa Malin som är hemma från Gööötet!

Some pics:


fika with my friend anna!



HAHAHAHA, sleeeten efter 3 h sömn

mormor




Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

Asså Anni, jag skulle kunna döda för ditt hår! Så jädrans fint :D <3

2010-01-24 @ 15:04:16
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Asså man ser inte skillnad på din mormor och mamma :O de är fan as lika ;D

2010-01-25 @ 19:31:19
URL: http://jeeennay.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: Hahhahahahahha tycker du xD Många säger att dem är sjukt lika men jag tycker faktiskt inte det, hahahha xD <3

2010-01-25 @ 20:30:12
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0