18/6- Allergi

Dagarna nu rullar på väldigt bra faktiskt! Förutom... allergin! Började komma lite förra året, men inte så farligt. Och nu hinner jag knappt gå ur sängen innan ögonen, näsan och halsen börjar klia. Det är inte lite det kliar heller. Men man ska inte klaga, det är ju sommarlov :)

Annars så har jag käkat på Harry's (på uteserveringen) med Lolli och Mary. Efter det blev det bio. Sen har jag jobbat, går bra och känns roligt faktiskt. Dock börjar jag klockan 6 på lördag vilket inte är jätte lockande, haha. Ni hittar mig vid frukten och grönsakerna! Sen har jag tränat, varit med kompisar, och idag åkte Malin den lyckosten till Grekland. Hade gjort vad som helst för att byta plats då vädret här inte är så mycket att hurra för.

Neej nu ska jag göra nått annat! Kommer bilder och sånt någon annan gång när jag sitter vid min dator! ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0