5/4- Either way, I'll break your heart someday

jag är uttråkad! hittade nått på annas blogg :)

Min bästa vän är: världens roligaste
När jag borstar tänderna: har jag alltid ena foten på toalocket
När jag lagar mat: blir det gott
Jag är rädd för: ormar
Den värsta känslan är: haha vet inte
Den bästa känslan är: när det är sommar
Jag kommer alltid vara: mig själv förhoppningsvis, höhö
Jag lyssnar på: Augustana
Jag pratar: för mycket oftast
Jag tycker om: godis
Kärlek är: underbart och hemskt
I somras: var jag i Stockholm med Malin
Sist jag grät var: idag
När jag vill tänka: så blir det svårt att göra det
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Innan jag går och lägger mig: sitter jag alltid vid datorn
Just nu tänker jag på: hur nära jag var att bli överkörd av en buss idag, hahaha
Bebisar är: olika
Idag har jag: ätit för mycket godis
Ikväll ska jag: kolla vänner
Imorgon kommer jag: sova
Jag vill verkligen: bli frisk!
Om jag var ett djur skulle jag vara: en pingvin
Min mobiltelefon är: röd
När jag vaknar på morgonen: fryser jag, haha, kommer inte på nått bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0